post clearfix دکتر حسین روازاده – طب سنتی | زالو درمانی طب سنتی حجامت
خانه » اخبار پزشکی و سلامت » دکتر حسین روازاده – طب سنتی

بیوگرافی دکتر حسین روازاده

تولد و عنفوان جوانی

دکتر حسین روازاده در بیست و شش مرداد ماه سال ۱۳۳۵ هجری شمسی مصادف با عاشورای حسینی سال ۱۳۷۶ هجری قمری در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود.
شاید تقدیر این چنین بوده است که یکی از پرچمداران انقلاب تغذیه سالم که چند سالی است به مبارزه با دسیسه های استعمار در زمینه بهداشت و تغذیه برآمده است در روز عاشورا و ماه انقلاب حسینی متولد گردد.
خانواده ایشان از امکانات مادی خیلی خوبی برخوردار نبودند ولی دکتر با کار کردن و تلاش موفق به اخذ مدرک دیپلم گردیدند و سپس خدمت سربازی خود را در نیروی هوایی گذراندند ایشان در دوران انقلاب همپای دیگر مردم غیور ایران زمین در تظاهراتها حضور فعالی داشتند.

دکتر حسین روازاده - طب سنتی

دکتر حسین روازاده – طب سنتی

تحصیلات دانشگاهی

دکتر روازاده برای ادامه تحصیل، عازم کشور ایتالیا شدند و پس از آشنایی با زبان آن کشور در رشته پزشکی مشغول به تحصیل گردیدند.
پس از اتمام تحصیلات مجدداً به کشور ایران بازگشتند و در دانشگاه تهران نیز طبق قوانین مربوط به فارغ التحصیلان خارج از کشور، دوره های در نظر گرفته شده را با موفقیت گذراندند و مدرک آن دانشگاه را نیز اخذ کردند و با وضعیت پزشکی کشور و نوع بیماریهای رایج  کاملاً آشنا شدند.

آشنایی با طب سنتی و اسلامی

مداوا و درمان بیمارانی که با روشهای بسیار ساده و متفاوت با روشهای طب مدرن توسط حکما بهبود می یافتند، از دوران کودکی در خاطر ایشان مانده بود و این امر تاثیر خوبی در ذهن دکتر گذاشته بود.
در دوران تحصیلات خارج از کشور نیز در کنار تحصیلات با طب مکمل هم آشنا شدند و پس از بازگشت، آموزه های خود را در داخل کشور نیز مورد استفاده قرار دادند.
ایشان سپس در خصوص مواد غذایی تحقیقات فروانی نمودند تا مواد غذایی که در دوران قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و مورد تایید حکمای ایرانی نیز بوده اند و یا آن دسته از مواد غذایی را که آنان مردم را از خوردن و استفاده نهی می کردند را شناسایی کنند و در این زمینه کتب قدیمی و نظریات حکما را نیز مورد مطالعه قرار دادند و طب سنتی را بیش از پیش فرا گرفتند.
در این میان با مطالعه احادیث و روایات مربوط به طب اسلامی با گنجینه با ارزش و بی بدیلی که متصل به وحی الهی و کلام حق تعالی بود نیز آشنا شدند.
خالق مهربان که سیستم پیچیده بدن انسان را آفریده است بهتر از هر کس می تواند در خصوص توصیه های بهداشتی و تغذیه ای آن راهنمایی فرمایند و نظر آن از هر منبع علمی دیگری برای ما قابل قبول تر خواهد بود و خوشبختانه وجود احادیث بسیار زیاد در این زمینه از زبان معصومینی که از علم الهی بهره مند بودند، کار را برای انسانها که در علم محدود خود غوطه می خورند راحت نموده است.

آگاهی از دسیسه استعمار در زمینه تخریب تغذیه جهانی

در ادامه تحقیقات دکتر متوجه شدند که حتی در دوران قاجار درگیریهایی بین حکما و دولت وقت بابت مقابله با دسیسه های استعمار در زمینه تغذیه بوده است، من جمله در زمینه چای که منجر به نامه ای شد که حکما به دولت دادند و در آن بیان کردند “که چرا می خواهید در این مملکت گیاهی را باب کنید که حتی الاغها به مزارع آن نیز حمله نمی کنند (هیچ آفتی ندارند). چای عامل سودا و سودا عامل سرطان است“.
سپس مواد غذایی رایج در بازار را مورد بررسی قرار دادند و مواد ناسالم و سودازا را شناسایی کردند.
با مطالعات فوق و با توجه به دیدگاه ایشان که در خصوص مسائل سیاسی نیز داشتند ایشان به این نتیجه دست یافتند که یک دست مخوف پنهانی به نام صهیونیسم مسئله تغذیه جهان را در اختیار گرفته و آنگونه که با منافع و خواسته های خود منطبق است با این ابزار مهم دنیا را به بازی گرفته است.
این مسئله آنقدر مهم و کلیدی است که برای خنثی سازی این دسیسه بزرگ و بازگرداندن فرهنگ تغذیه سالم که میراث گذشتگان ما بوده است، دکتر روازاده کمر همت بسته است و تلاشهای زیادی نموه اند و با ایراد سخنرانی نسبت به آگاه سازی مردم عزیز ایرن و هم وطنان گرامی اقدام نموده اند و از این طریق و روشهای مختلف سعی در ارتقای فرهنگ تغذیه و بهداشت جامعه می نمایند و تجارب و دانسته های خود را دراختیار عموم قرار می هند.
ایشان بیماران خود را با استفاده از طب اسلامی و سنتی درمان می نمایند و بسیاری از بیماریهایی که طب امروزی حرفی برای گفتن ندارد و در درمان آن عاجز است یا بیهوده بر مشکل بیماران می افزاید را به فضل خداوند متعال درمان قطعی می نمایند.

وبسایت: ravazadeh .com
تخصص: دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی ۵۸۲۹۰

حسین روازاده (متولد ۲۶ مرداد ۱۳۳۵ در تهران) پزشک عمومی و فعال در حوزه طب سنتی است که نظرات خاصی دارد. او به دلیل نظراتش در زمینهٔ پزشکی و تغذیه، مورد چالش و نقد نشریات علمی و نیز پزشکان طب سنتی قرار گرفته است. او در زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی تخصص دارد. او بازگشت به تغذیه سنتی و اسلامی را راه رسیدن به سلامت می‌داند و وضعیت نامناسب تغذیه در ایران را به عوامل خارجی نسبت می‌دهد.

دکتر روازاده بیماران خود را با استفاده از طب اسلامی و سنتی درمان می نمایند. پزشک عمومی و فعال در حوزه طب سنتی به دلیل نظراتش در زمینهٔ پزشکی و تغذیه، مورد چالش و نقد نشریات علمی و نیز پزشکان طب سنتی قرار گرفته است. او بازگشت به تغذیه سنتی و اسلامی را راه رسیدن به سلامت می‌داند و وضعیت نامناسب تغذیه در ایران را به عوامل خارجی نسبت می‌دهد.

یک دیدگاه بگزارید


  • خلاصه خدمات کلینیک

    توجه داشته باشید که خدمات بسیار گسترده ای در زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی ارائه می شود و می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

     

  • آدرس

    آدرس : تهرانپارس – خ جشنواره – خ زهدی (امین) – خیابان ملکی (مخابرات) – پلاک ۱۳۳
    تلفن تماس: 77346633-021

     

  • شماره تماس

    تلفن تماس: 77346633
    موبایل جهت تماس ضروری : 09392620124
    ساعت کار 17 لغایت – 22

     

  • درخواست وقت قبلی

    برای رزرو وقت قبلی کافیست فرم را از آدرس زیر کامل کنید، پاسخ توسط ایمیل و یا پیامک اطلاع رسانی خواهد شد رزرو وقت قبلی