post clearfix سیاهی دور چشم | زالو درمانی طب سنتی حجامت
خانه » اطلاعیه » سیاهی دور چشم

Dear Patients,hi

Today I want show you a simple way to Get Rid Of Dark Circles Fast. Leech therapy could be very effective for this problem , but also using herbal drugs could be very effective and help us in this journey. We invite you to our clinic for your treatment.

آیا میدانید در طب سنتی سیاهی دور چشم به راحتی درمان می شود.

بی خود هزینه کرمهای گرانقیمت و بی اثر را نپردازید

منشا سیاهی دور چشم در طب سنتی از سودای زیاد است که در اثر تغذیه غلط و تجمع سموم در بدن می باشد. درمان سیاهی چشم به راحتی توسظ چند جوشانده، حجامت و زالو درمانی طی یک تا دو جلسه انجام میگیرد. دقت داشته باشید اصلاح رژیم غذایی یکی از مهمترین نکات درمان این بیماری است که با پاکساز خون به راحتی انجام میگیرد.

این درمان برا تمام عمر تداوم خواهد داشت، حتما به ما مراجعه نمایید

dr-yaghoobi-2

کرم‌های بوتاکس فایده‌ای ندارند

کرم‌های شبه بوتاکس از حدود ۲ تا ۳ سال پیش وارد بازار شده‌اند و سازندگان آن ادعا دارند که به جای تزریق بوتاکس به خصوص در دور چشم از این کرم‌ها استفاده کنید.

استدلال آنها این است که این کرم‌ها در عضله نفوذ و آن را فلج می‌کند اما باید بگویم که تمام مستندات علمی این کرم‌ها را رد می‌کنند و هیچ مدرکی مبنی براینکه بتوان کرم موثری از بوتاکس داشت، وجود ندارد و اصلا نمی‌توان چنین کرمی ساخت اما چون به مدت خیلی کمی در زمان مصرف عضله را منقبض و بی‌حس می‌کند فرد گمان می‌برد که تاثیر دارد و کمی چروک‌هایش کم شده در صورتی که بعد از ۲ ساعت همه چیز مثل اول می‌شود و چروک‌ها برمی‌گردند.  کرم‌های شبه بوتاکس به هیچ وجه علمی نیستند و صرفا تبلیغاتی‌اند.

سیاهی زیر چشم هیچ ربطی به بی‌خوابی ندارد

بسیاری از مردم فکر می‌کنند علت سیاهی زیر چشم‌ می‌تواند تماشای زیاد تلویزیون تا دیر وقت یا چند شب نخوابیدن یا زیاد با کامپیوتر کار کردن یا… باشد.در واقع خیلی از مردم فکر می‌کنند اگر زیر چشم‌هایش سیاه است به دلیل طرز زندگی آنهاست اما باید بدانید این باور اصلا درست نیست.

شما هیچ تقصیری در سیاهی زیر چشم‌های‌تان ندارید،آنها به دلیل کم‌خوابی یا استرس یا کار زیاد یا… به وجود نیامده‌اند. دلیل سیاهی زیر چشم‌ها چیزی شبیه کبود شدن دست یا پاست و در واقع به دلیل رگ‌های خونی بسیار ریزی است که زیر پوست ظریف این قسمت قرار دارد.

how-to-dark-circles-opt

اگر همه این راهها را امتحان کردید و پاسخی نگرفتید حتما یه سری به ما بزنید.

مطمئن باشید بهترین پاسخ را خواهید گرفت

یک دیدگاه

  1. همدانی گفت:

    سلام ، وقت بخیر
    من یک بار دیگه هم پیام دادم میشه خواهشا تو این مورد به من کمک کنید . لطفا هزینه را پرداخت میکنم فقط امکان اینکه بیام تهران برام نیست .
    این سیاهی چشم واقعا برام شده معضل و هیچجورم حل شدنی نیست . اگر راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم . یا یه جای مطمئن در اصفهان بهم معرفی کنید برای حجامت و زالو و نحوه ی انجامش . جوشانده ها را هم از خودتون تهیه میکنم .

یک دیدگاه بگزارید


  • خلاصه خدمات کلینیک

    توجه داشته باشید که خدمات بسیار گسترده ای در زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی ارائه می شود و می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

     

  • آدرس

    آدرس : تهرانپارس – خ جشنواره – خ زهدی (امین) – خیابان ملکی (مخابرات) – پلاک ۱۳۳
    تلفن تماس: 77346633-021

     

  • شماره تماس

    تلفن تماس: 77346633
    موبایل جهت تماس ضروری : 09392620124
    ساعت کار 17 لغایت – 22

     

  • درخواست وقت قبلی

    برای رزرو وقت قبلی کافیست فرم را از آدرس زیر کامل کنید، پاسخ توسط ایمیل و یا پیامک اطلاع رسانی خواهد شد رزرو وقت قبلی