post clearfix طب سنتی ایرانی، پیشگیری و درمان کرونا | زالو درمانی طب سنتی حجامت
خانه » بیماری و درمان » طب سنتی ایرانی، پیشگیری و درمان کرونا

ورود متخصصین طب سنتی ایرانی به پیشگیری و درمان کرونا در کشور

با دستور وزیر بهداشت به دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، متخصصان طب ایرانی، رسماً به حوزه پیشگیری و درمان کرونا در کشور وارد می‌شوند.

طب سنتی ایرانی- دکتر کیوان یعقوبی

طب سنتی ایرانی- دکتر کیوان یعقوبی

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم، در پی برگزاری چند نشست ویدئوکنفرانس توسط دفتر طب ایرانی با پزشکان چینی در خصوص مهار و درمان کرونا و آگاهی از نتایج قابل توجهی که بهره‌گیری از قابلیت‌های طب سنتی کنار طب رایج در بهبود روند درمان بیماران کرونایی کشور چین داشته است، دکتر محمدرضا شمس اردکانی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، در نامه‌ای به وزیر بهداشت، خواستار استفاده از ظرفیت‌های طب ایرانی در حوزه پیشگیری و درمان کرونا شد.

در این نامه که با نظر مساعد دکتر نمکی برای پیگیری و انجام اقدام لازم، به دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دیگر معاونت‌ها و ادارات مرتبط ارجاع شده، بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های طب ایرانی در این زمینه تأکید شده و به تجارب خوبی که انجام اقدامات اولیه در زمینه استفاده از این ظرفیت غنی طبی کشور در بهبود روند درمان بیماران کرونایی به‌همراه داشته، اشاره شده است.

این گزارش می‌افزاید: در اغلب شهرهای کشور چین، برای درمان ۹۰ درصد بیماران کرونایی، از ترکیب طب رایج و طب سنتی بهره گرفته شده و استفاده از برخی ترکیبات گیاهی و ارائه توصیه‌های غذایی، از جمله اقدامات متخصصان طب چینی در این زمینه بوده است که به‌ترتیب برای درمان بیماران مبتلا و پیشگیری از بروز بیماری در افراد سالم، انجام می‌شود.

طب سنتی ایرانی- دکتر کیوان یعقوبی

طب سنتی ایرانی- دکتر کیوان یعقوبی

طب سنتی ایرانی- دکتر کیوان یعقوبی

طب سنتی ایرانی- دکتر کیوان یعقوبی

یک دیدگاه بگزارید


  • خلاصه خدمات کلینیک

    توجه داشته باشید که خدمات بسیار گسترده ای در زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی ارائه می شود و می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

     

  • آدرس

    آدرس : تهرانپارس – خ جشنواره – خ زهدی (امین) – خیابان ملکی (مخابرات) – پلاک ۱۳۳
    تلفن تماس: 77346633-021

     

  • شماره تماس

    تلفن تماس: 77346633
    موبایل جهت تماس ضروری : 09392620124
    ساعت کار 17 لغایت – 22

     

  • درخواست وقت قبلی

    برای رزرو وقت قبلی کافیست فرم را از آدرس زیر کامل کنید، پاسخ توسط ایمیل و یا پیامک اطلاع رسانی خواهد شد رزرو وقت قبلی